Meșteri în Mașini #157 • Dacia în Dakar • Primul Suzuki electric • Noul CLA, spionat intern • Kia Sportage facelift (în Coreea) • Noua marcă Audi: AUDI • Toyota GR86 Rally Legacy
Newsletterul ăsta rămâne cel mai mișto din online-ul românesc... nelipsit ca și cafeaua de duminică dimineață :) dar îmi permit un comentariu... e faină, probabil cea mai faină din lumea auto prezența Dacia în Dakar, însă a-l pune pe Mani într-un top abia pe locul trei mi se pare puțin nedrept. Știi care sunt regulile categoriei la care participă, la fel cum știi că el a câștigat această categorie cu mult timp înainte ca oricare dintre Dacia și Bitdefender să își permită să viseze măcar la prezența ca brand în lumea motorsportului. Mani a ajuns să fie Dakar Legend cu un buget care probabil nu acoperă prețul cauciucurilor Dacia în prima săptămână de Dakar... a terminat etape cu mâna ruptă, a terminat mai multe Dakar-uri decât își propune azi Dacia să bifeze ca start... merită mai mult cred, decât o menționare aproape de "și alții". Care între noi fie vorba, există... și alți români care ajung acolo fără a avea bugetele și tracțiunea media pe care o au Dacia și Bitdefender.
Nu vreau să crezi că acest comentariu este o critică pentru autocritica, ci doar o notă de subsol.
Neața!
Newsletterul ăsta rămâne cel mai mișto din online-ul românesc... nelipsit ca și cafeaua de duminică dimineață :) dar îmi permit un comentariu... e faină, probabil cea mai faină din lumea auto prezența Dacia în Dakar, însă a-l pune pe Mani într-un top abia pe locul trei mi se pare puțin nedrept. Știi care sunt regulile categoriei la care participă, la fel cum știi că el a câștigat această categorie cu mult timp înainte ca oricare dintre Dacia și Bitdefender să își permită să viseze măcar la prezența ca brand în lumea motorsportului. Mani a ajuns să fie Dakar Legend cu un buget care probabil nu acoperă prețul cauciucurilor Dacia în prima săptămână de Dakar... a terminat etape cu mâna ruptă, a terminat mai multe Dakar-uri decât își propune azi Dacia să bifeze ca start... merită mai mult cred, decât o menționare aproape de "și alții". Care între noi fie vorba, există... și alți români care ajung acolo fără a avea bugetele și tracțiunea media pe care o au Dacia și Bitdefender.
Nu vreau să crezi că acest comentariu este o critică pentru autocritica, ci doar o notă de subsol.
Sporuri și la mai multe!
De acord. Consideră atunci ca nu e top, e o listă :) Cheers, să ne recitim cu bine :)